Commission pro Motiga. Chudák na ni čekal celý rok (snad víc). Ačkoli mě to bavilo, občas jsem se musela přemáhat, byla tam spousta titěrných detailů (hlavně stínování zubů), s kterýma byla fakt drbačka. Nejsem s tim moc spokojená, je tam hafo chyb a asi to mohlo být lepší.
kategorie: Draci | technika: Kombinované techniky | téma: Členové Draci.Info | přidáno: 20.1.2009 (21:15) | oblíbenost: 38 [kdo]

Komentáře


Schyn - 2009-02-01 21:37:20
PÁÁNE BOŽEE Thole je naprosto boží..teda..já nemám slov...tyjo...eh...tohle je prstě dokonalé, jak tohle může někdo nakreslit?....a rok? to je..teda, vážně tohle je fakt dílo tomu teda věřte!


Kalandra - 2009-01-29 14:36:26
K tomuhle je pro mě těžkým úkolem vyjádřit se ... dle mýho názoru je to perfektní , budiž, možná to má nějaké ty proporční chyby, možná se k téhle technice hodí jiný styl,... ale nic z toho mě na tom nebije do očí. Působí to na mě úchvatně detailně, skvěle stínovaně, barevně, "akčně" (zachycení pohybu) apod... vážně nevím, co víc k tomu napsat. Prostě... naprostý obdiv . A ty jednotlivé svaly a naznačená struktura... aaaaw


Kiara - 2009-01-24 14:38:41
Úžasné. zajímalo by mě, na jaký formát je to dělané

Reakce:


Ridira - 2009-01-25 18:04:12
A3


TygrJanys - 2009-01-22 13:17:43
Nom, většinou tady nic moc nekomentuju, ale tady si to neodpustím :) Malomocenstvím netrpím, takže čelisti a jiné části těla pod stolem sbírat nebudu. Je to "prostě" velmi dobrá práce. A jsem rád, že taky občas narazím na někoho, kdo nejenom ví, jak je stínování důležité, ale hlavně že ho dokáže spoutat do řetězů a pořádně využít :)

Nějaké ty chybky tam jsou (hlavně co se týče proporcí těla), což by u takhle propracovaného díla být nemuselo.

Co se týče toho, že to chceš mít co nejvíc "vyšmidlané" - Nedělej to! Nech tam ty tahy štětcem, určitě to bude vypadat přirozeněji. Digitální malba je možná efektní, ale nemá takovou hodnotu jako poctivá ruční práce.

P.S. Vzorek šupin je super

Reakce:


Vipero - 2009-01-24 11:02:48
Cafko, heleď Draku... nechci ti nic říkat.. :D ale tohle není upravované digitálně.. :D to je ruční práce.. :D celé... bez úprav.. :D


Vipero - 2009-01-24 11:03:40
sorry Tygře...


Ridira - 2009-01-25 18:03:58
Jej děkuju, snažila jsem se tak nějak si pohrát se světlem a stínama, ale taky jsem čekala, že mi někdo zkritizuje špatné nasvícení. Tak to asi tak hrozné nebude.

Máš pravdu ty proporce nic moc, dělala jsem to po paměti, protože se mi nechtělo koukat do knih anatomie a na nějaké fotky. Když já jsem si chtěla vyzkoušt jak už to zvládám bez nějakých předloh


TygrJanys - 2009-01-27 16:27:05
Já vím, že to je růčo... proto říkám, ať ruční práce vypadá jako ruční práce a ne vyšmidlanej digitál (tzn. jako ty moje) :D


synibe - 2009-01-21 22:37:57
Jen co pod stolem najdu čelist, abychsi nenaslintala doklávesnice, něco snad vymyslím, hodného takového díla, ale obávám se, že ze mě vypadne jen zhypnotizovaný, civící výraz .
Někdy mi připadně, že čím dokonalejší dílo sem kdo dá, tím víc je sebekritický. Já tamnevidím ani jednu chybu, příjdemi to naprosto dokonalé, ohromující a velmi silně působící na emoce i obdiv. U každého detailu si v mysli mohu jen opakovat "tak tohle nikdy nenakreslím". Troufám si tvrdit, že s takovým dílem by se nemohl měřit ani kdejaký ilustrátor a klidně bych si ho dokázala představit na přebalu knihy od nějakého velmi významného spisovatele fantasy.
Podle mě je to nádherné dílo hodné hluboké poklony a obdivu. Nejen že od něj jen stěží odtrhávám pohled a na chvíli přestávám hltat dokonalost detailů, abych mohla napsat tento komentář, ale také vzdávám hold tvému umění. Naprosto nejvíc mě ohromilo, jak jsi dokázala tmavě vystínovat draka, který sám je v tmavé jeskyni tak, že vůbec nezaniká v pozadí, ale naopak z něj krásně vystupuje a je naprosto žřetelný od prvního pohledu.


Kitty - 2009-01-21 20:21:18
nejak jsem do ted premejslela co napsat, aby to nebylo jen neco ve smyslu

Takze, nejvic me uchvacuje ten dojem, ktery dokazes temperami vyvolat - tedy ze vubec neni poznat, ze je to temperami, vlastne ani neni poznat, ze je to rucne malovane a klidne bych verila tomu, ze je to delane digitalne Samozrejme to neni jen u tohoto obrazku, vetsina tve tvorby budi takovy cisty dojem. Kazdopadne tady jsi to myslim dovedla primo k dokonalosti a hlavne u toho pozadi si nedokazu predstavit, jak se to tradicnimi metodami da nakreslit. Fakt bych se nekdy chtela divat, jak to delas o.O

No, mam jeste jednu otazku: to je kresleno na bilem papire?

Reakce:


Ridira - 2009-01-21 20:32:21
Jsem ráda, že to tak působí. Vzhledem k tomu, že digi tvorbu neumím, tak se jí snažím aspoň co nejvíc přiblížit. Vadí mi když na mých obrázcích jsou vidět tahy štětcem. A tak patlám a patlám až tam nejsou nevím co furt obdivujete na tom pozadí, mně se zdá, že je to taková patlanice..

A koneně - je to malované na prachsprostý obyejný bílý papír, jaký je k dostání ve všech papírnictvích


Panthy - 2009-01-21 20:20:11
Wrouuuk,
Na mne to pusoby taky demonickym vzhledem. V tom obrazku se mi libi hlavne nektere detaily.


Adriel - 2009-01-21 18:15:23
Hell of a fantastic......


Padrak - 2009-01-21 16:20:45
Jsou-li tam chyby, tak já je nevidím. Z jakého oddílu je kulturista, podle kterého je namalovaná nakročená noha? I ruka vztahující se k divákovi je perfektní a pro mne je hrozně těžké ji v té poloze nakrelit. Nejvíc "akční" mi ale přijdou ty křivky šlehajícího ocasu. Těžko to mohlo být lepší.

Reakce:


Ridira - 2009-01-21 20:13:50
Z jakeho oddílu je kulturista? Nevím, je to cele malované po paměti


Padrak - 2009-01-22 13:30:43
Pak máš hodně zažitou lidskou/dračí anatomii


nidoran - 2009-01-21 15:16:34
woooooow!to je nádheranajlepsí je ten výraz...krásna farba - červeno-zlatá, celý je úplne úžasný a aj to pozadie je super


Nuri - 2009-01-21 13:02:40
Motig působí velmi dobře.Démonická osobnost se nezapře.


Phasianidae - 2009-01-21 10:47:17
Zajimave, temer naprosto presne to vypada na styl prebalu her, hlavne tedy dungeonu a rpg v letech 92-96. Trebas takovy "The Eye of the Beholder" ci serie "Ishar" by se za takovou vec vubec nemusela stydet. Krasna pripominka, velice pekne a povedene

PS: Jak se divam na dobu stravenou nad timto dilem, priblizila jsi se onem hram nejen stylem, ale i dobou 'vyvoje' - to se take moc casto nevidi -.^...

EDIT: Jen jsem si ted vsiml, ze hlavista mi prijde trochu vetsi, nez by mozna bylo optimalni, ovsem zase pusobi o to 'demonicteji' :)
Zpráva byla upravena: 2009-01-21 10:56:54

Reakce:


Ridira - 2009-01-21 15:44:14
Jej dík, srovnávat mě s něčím takovým to potěší

Máš pravdu i Motig už se mi o té hlavě zmiňoval. Měla být větší, ale ne zas tak moc. Když ono mi to v zápalu malování ani nepřišlo, proto je dobré mít doma nějakého kritika, který by mi do toho moh kecat, protože, když jeden obrázek dělám moc dlouho, tak už tam ty chyby nevidím


TygrJanys - 2009-01-22 13:18:43
Mě napadl TES: Daggerfall :)


Dragea - 2009-01-21 09:50:17
mamíííí *se běží schovat*

Jaj...toto je Motig? To abych si na něj dávala bacha...

Ale je to úžasné... Opravdu velmi povedené


Dreya - 2009-01-21 08:46:18
A sakra Ridira, to snáď ani nemá chybu. je to úžasné. Skvelá práca. dobrá voľba farieb aj tieňovanie. Skrátka paráda.


Iris - 2009-01-20 22:45:35
Yeaaah, ty drápy, ty tlapy, to tělo, ten výraz, ty nohy, ty křídla, ten ocas, to pozadí, no zkrátka celé tělo, celý obraz (to už není obrázek) je nádherný!!! Ach, jak já teď závidím Klaním se, mistře *asi ji od toho brzy budou bolet záda, ale vstane a ukoní se* tohle je naprosto fantastické

Reakce:


Ridira - 2009-01-21 15:41:20
Neklaň se, napatlat papír barvama dokáže každý, jde jen o cvik.


Dragon_Ignis - 2009-01-20 22:32:00
Jop, vypadá to velmi profesionálně. Moc se mi líbí svaly na nohou i rukou *úplně slintá nad tou pokrčenou nohou* a naopak se mi nepozdává hlava (asi jsou čelisti moc "roztažené" do stran, mohly by být mnohem užší) - ale to je spíš věc vkusu. Rozhodně mistrovské dílo

Reakce:


Ridira - 2009-01-21 15:40:22
No s tou hlavou byl vůbec problém, dělala jsem asi pět skic a furt vypadala divně, já prostě draky zepředu neumím


Albion - 2009-01-20 22:30:47
heeeh uplne jsem se lekla moc krasne zpracovani zajimalo by me jake vsecky techniky jsi pouzila protoze ma spriliz jemnou stopu na to aby se dalo rozeznat co to vlasten je dosazeni doslova zlateho efektu se ti podarilo vskutku skvele vubec to nechapu ale klasickou barvou to snad ani nejde nebo s epletu ?

nevim nemuzu si pomoci ale ten obrazek jako by skoro ani nebyl od tebe. nemyslim to nijak spatne ale ten vyraz (sice pekne hezky zly) ale prijde mi ten pohled spis lidsky nez draci, i cely Motig je spise antro nez bezny drak jako ty delas. Spis takovy velky demon z nakyho plakatu na film. Celkem velke prekvapeni
Zpráva byla upravena: 2009-01-20 22:34:14

Reakce:


Motig - 2009-01-20 22:34:21
Heh heh však já to tak nějak chtěl a teď mi vážně lichotí, že to tak i vnímáš


Ridira - 2009-01-21 15:38:57
Jej děkuju. No tak je to prevážně tempera jako vždy, akorát na pozadí jsem na temperový podklad napatlala vodovky, aby to dostalo krásnou červenou barvu, bo mi to jinak nešlo. Jo ta zlatá je fakt barva, dokonce tempera (stála cca 16,-), má ale takovou jinačí konzistenci než běžné tempery (nebo se mi to jen zdá) a fakt parádně se s ní dělá, mám i stříbrnou, ale ještě nebyla příležitost vyzkoušet.
Máš peavdu je to takový spíš anthro, ale podle Motigových požadavků to ani nešlo namalovat jinak. A pravda ten pohled je takový spíš lidský, protože když jsem mu chtěla namalovat svislé zornice, tak to vypadalo děsně, tak jse to nechala takhle. Mně se to víc líbí


Draakki - 2009-01-21 17:34:03
um zornicky jsem uplne tak neskoumala na to by to mozna chtelo vetsi rozliseni ale je fakt ze svysle by byli hnedka videt ono to psis evokuje postaveni oci na predek hlavy nikoliv z boku jako je to u draku bezne.
zlata tempera? tak to fakt slysim poprvy to musim videt to si musim koupit idkyz zlaty drak je vazne raritka ve zdejsi komunite a stribrny? ja mam stribrnou hrivu a "korunu" ta by se me hodila jestli prozradis vyrobni tajemstvi pisni me pls dystak do vzkazu vyrobce a ta cena jezis ja davam za obyc barvu 50 a vic kc za tubu !

jo v tom pozadi je to vazne tak uhlazene ze to vypada jako bys to delala v pc programu na tak jemnou stopu bych nemela asi nervy cely rok to delat a halvne jednolita jendobarevna plocha temperou= aplaud XD (ne vazne je to sakra problematicka vec)


Dekker - 2009-01-21 17:38:04
já že patřím k raritě? no teda ... nejsem sice zlatej, ale jsem stříbrnej trochu šmárnutej černým


Ridira - 2009-01-21 20:17:40
Jn celistvá plocha, mně už to ale ani tak nepřijde, mám už v tom tréning.


Flaiming - 2009-01-20 22:29:47
Teda ja se uplne lek jak jsem to videl, je to uplne zive :) Fakt skvele propracovane...


Esperanta - 2009-01-20 22:28:42
sakra tohle nemá chybu!Jak to děláte!!! Celý rok!! Tak takovou trpělivost nemám... i trpělivost má své meze ale ty jsi je překonala!


Tariades - 2009-01-20 22:24:46
Fíííha.. tak to je teda síla
Kreslíš fakt parádně...

*smeká svůj odřený australák*
Zpráva byla upravena: 2009-01-21 23:49:40


Lili - 2009-01-20 22:12:52
oooooh uuuuuhhh O_o to je dokonalé!! mne sa teraz totálne zastavil dych hádam sa ani vyjadrovať nemusím


Dekker - 2009-01-20 21:41:17
heh, sem se Motiga až lek , opravdu nádherné dílo , kdopak ho tak rozzuřil. To pozadí je naprosto fantastické


Almie - 2009-01-20 21:40:16
Moc se mi líbí Motigův výraz Taky kombinace zlatý a rudý je fakt povedená. No a ty všechny detaily... obdivuju tvojí trpělivost! I když si s obrázkama dávám na čas, rok bych ho kreslit nevydržela


Arawin - 2009-01-20 21:22:38
Jaj, další krásnej obrázek.. Celý rok? To musela bejt fuška... Ale výsledek za to určitě stál


Motig - 2009-01-20 21:16:59
Ještě jednou dík, jsem rád že mi to přišlo aspoň přesně na moje narozky ^^



Souhlas s poskytnutím osobních údajů
design © Olven