"Zazděná" ilustrace pro Maxima k dílu Samotář :)

Dělaná docela spěšně v rozmězí 3-4 hodiny XD

No, snad se aspoň bude trochu líbit, přeci jen já a tužka si moc nerozumíme...

BTW: Vím o dvou chybách, víte o nich také? :D (jsou udělány s plným vědomím, jen jsem byla líná to napravit -.- )

Světlejší verze zde: http://nikikalat.deviantart.com/art/See-future-1-142520297 (osobně se mi možná i líbí víc)
kategorie: Draci | technika: Tužka | téma: Charaktery | přidáno: 4.11.2009 (23:22) | oblíbenost: 20 [kdo]

Komentáře


Catherine - 2010-01-16 20:09:45
Drak vypadá opravdu dobře, zvlášť se mi líbí zadní nohy. Umíš hezky s tužkou. Sice mi nesedí ty přední tlapy, ale nejspíš to mělo nějaký účel... ale jinak perfektní


Niki - 2009-12-06 23:01:08
Tak tak nějak koukám, že ten, jemuž to bylo určeno se nevyjádřil? Fňuk... -.-


Tariades - 2009-11-29 21:59:51
Moc pěknej obrázek.

Co se předních tlapek týče, opravdu nějak neseděj. Ale zase nádherně zpracovaná hlava, tělo a hlavně křídla se ti povedla.


Broken_One - 2009-11-08 23:56:54
Moc povedený obrázek. Nejlepší je hlava, přijde mi, že si si na ní dala nejvíc záležet. (Nebo se mi prosě líbí ten výraz ).

A co se týče těch předních tlap... Prostě je může mít o dost větší, než by bylo vzhledem k tělu třeba. Vypadá vcelku mohutně, takže může mít větší tlapy, jako mají například velká kopyta tažní koně. Není třeba to dále rozebírat (A pokud snad ano, tak mi ukažte, že ten drak je má ve skutečnosti menší ).


Renendaen - 2009-11-06 19:43:47
Tedy nemyslím si, že byste si ty a tužka nerozuměly.. Ba naopak, já jsem velký zastánce kreseb, takže palec nahoru, ačkoli co se kontrastu týče - opravdu by šlo ještě přitlačit - obrázek by byl mnohem výraznější Jako celek se mi to opravdu líbí, zadní noha už zmíněná byla a perspektiva u přední taky, dál není co vytýkat na závěr: velká pochvala za výraz draka, jde ho jen těžko popsat a to mi k zadanému tématu velice sedí

Reakce:


Niki - 2009-11-06 20:29:09
Jo, ty kontrasty asi zůstanou ještě hooodně dlouho mým neduhem... Nějak s tím horko těžko bojuji (to víš, tuž je kontrastní sama o sobě), alejakmile mám tužku nebo lavíruji, tak vše vybarvím -.-
Děkji za komentář ^^


Fey - 2009-11-06 15:55:43
a ja jsem se zapomnela zminit jak moc se mi libi jak delas kridla


Lung - 2009-11-06 15:53:54
Co se anatomie týče, je každýho věc, co se mu líbí. Mě osobně nepřijou ani tak divný nohy, nebo křídla, ale co mě jedinné opravdu ruší na celém obrázku, je tak nějak odfláknuté stínování právě okolo těch zmiňovaných nohou.(vzhledem k celému zbytku obrázku). Jinak je to moc pěkný drak.

Reakce:


Niki - 2009-11-06 20:27:36
Odfláknutý? Spíš neumělý, ale uznávám, skály mi nejdou takřka vůbec.


ERAGON - 2009-11-06 12:47:20
nádhera, přesně zplňuje moje představy. Naprosto skvělý obrázek!!!


Yeyra - 2009-11-06 09:36:06
Líbí se mi.
Když už mám kritizovat, vadí mi ten palec obráceně, ale proti tlapkám zas takový problém nemám. Ta spodní mi připadá trochu divně natočená.
Rozhodně bych ho ráda viděla ve stole, abych si ty tlapky dokázala líp představit.
Co ale musím pochválit, je stínování a vůbec celá ta póza. Nevím proč, ale hrozně mě fascinuje, jak jsi udělala tu zadní tlapku

Reakce:


Niki - 2009-11-06 20:25:56
hihi, mě ten palec taky vadí, ale zase si říkám, že je to opravdu... originál
Jinak děkuju, tenhle "typ" pózy patří k mým oblíbeným a tak jsem jen ráda, že se někomu líbí -.^


Kitty - 2009-11-05 15:08:34
eeechrrm ... taky mam pocit, ze jsou packy zvyraznene prave perspektivou - to si krome Blackie nikdo nevsiml? o.O
No mozna je to prehnane, a mohly by byt mensi, ale osobne si myslim, ze co vam tu skutecne nesedi je ta vyhublost v tom kloubu (v miste ohnuti). To totiz velikost tlapek samotnych jeste umocnuje. Podle me je ten obrazek v poradku a co se tyce anatomie, tak tu mate hromadu jinych vytvoru, do kterych byste se meli kriticky poustet spis. Myslim takove ty typy, kde autor neni schopen nakreslit prirozene se zuzujici ocas a podobne... tady u Niki problem s proporcemi nevidim vubec zadny a co se dyce delky kosti - prodraka! Vzdyt je to drak!

Reakce:


Niki - 2009-11-05 15:20:22
Jop jop, to zúžení už podotkla naya, to dost ulítlo, mělo být opraveno, ale zakecala jsem se a dotyčnému jsem to podala bez toho cca pětivteřinového zásahu gumou - pro sbírku to můžu umáznout v PC a přeposlat zpět Yeyře - všimla jsem si toho až po nahrání sem.


Phasianidae - 2009-11-05 20:26:14
Ted jsem si vsiml diskuze (plne casto zbytecnych invektiv) a tak jen detail - neb se zabyvam 3D renderem vcelku intenzivne, dovolim si tvrdit, ze vzdalenost od hlavy k packam by musela byt dosti znacna, aby doslo k tamovemuto 'zkresleni' ve velikosti, ale zbytek komentovat opravdu nechci - na 'umeleckou kritiku' si netroufam, vsak proti gustu (a dal to znate) ...


Niki - 2009-11-05 22:42:56
:D Hele, ať už to komukoli přijde jakkoli, já bych je klidně ještě zvětšila, mně se zdají v pořádku XD
Páv: A co fotky "od objektivu", kde máš třeba zaměřeno načenich a zbytek je oproti němu extra maličký? (ber to jako vtip)


Phasianidae - 2009-11-06 08:42:38
Jiste, fotka od obektivu - ale v tom pripade jsou od obektivu foceny jen predni tlapy a zbytek je tam dodan pomoci photoshopu holt se neshodneme, neva, svet se nezastavi, o co de ;)...


Black_diaraikia - 2009-11-06 10:46:29
v tom případě nám zajisté Páw osvětlí, jak vlastně je ten dráček veliký, když si je tak jistý, že by ta vzdálenost musela být tak veliká :D


Dragarta - 2009-11-06 10:56:08
Blackie: Vzdalenost by musela byt velika v porovnani s velikosti draka samozrejme. Jestli je velky 5cm nebo 5km tady nehraje vubec zadnou roli...


Black_diaraikia - 2009-11-06 11:40:43
hmm, jaktože? přece, pokud je větší, je zákonitě vzdálenost větší, ne?


Phasianidae - 2009-11-06 12:31:15
Slo mi o pomer Black_diaraikio, o prirozenost vzhledem ke zbytku zaberu (jak jiste vis, velikost je relativni a spravne komponovany obraz dokonce muze velikost skreslovat, krasnym prikladem je Pan prstenu a Hobbit vs. Clovek, vse v obektivu) - ale kdyz vidim styl Tveho prispevku, dale to asi nema cenu resit, nevedlo by to nikam a na takovehle zabomysi valky nemam ani cas ani naladu. Sve jsem rekl, ze se nejspise neshodneme take a verim, ze Niki pochopila snad co jsem mel na mysli a take, ze to nemyslim nijak zle a uz vubec nechci rikat, aby to kreslila jinak - jen jsem prezentoval sve pozorovani, zadne 'ma to byt tak a ne jinak'.

Jestli tam vidis neco jineho je mi vpravde jedno - co dodat ;)


Blackie - 2009-11-05 14:38:05
přijde vám to divné, páč takle dlouhý poslední článek tlapy je vetšinou u zadních nohou. ale mě se to líbí :3

Celá ilustrace je taková docela nevýrazná, nebála bych se přitlačit na tužku, ale jinak je to opravdu krásné...

tak nějak jsem přestala doufat, že se tvé poloviny našeho AT dočkám :3

Reakce:


Niki - 2009-11-05 14:41:24
Jehe... tak nejdříve - jsem ráda, že má někdo podobný vkus jako já. Jsi asi jediná...

Jinak, tužka je tam zakomponovaná i 9, takže... spíš prostě s ní neumím...

Jen to ne, prosím nepřestávej, můžu ti poslat scan, jen prostě neni dodělané... Můžeš mě pak zmlátit, ale ještě nepřestávej doufat a hicuj mě XD Dostaneš pak tři za omluvu XD jen jestli se ti budou líbit... -.-


Black_diaraikia - 2009-11-05 14:48:44
http://jamis-kocky.net/image/fototext/kostra-kocky.gif kdyz se podivame teda, na priklad, kocici kostru, tak "ruka" kocky zacina u 18tky. to same je tady u obrazku, drak proste nema "lidskou stavbu packy", ale zvířecí! Tak, já věděla, že ty hodiny anatomie zvířat se mi budou hodit :DDD Ne, Niki, z toho si nic nedělej, jen jsi neudělala konzervativní, nebo zabehlý způsob kreslení tlapy draka :D

fakt? bych vůbec neřekla O.o i když v reálu to může vypadat úplně jinak, že :3

tak ho konecne koukej dodelat xD myslim, ze za rok a ctvrt na to mam uz narok si stezovat xD

EDIT: tu je lepší kočička http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/76/Kost...


Dragon_Ignis - 2009-11-05 14:58:49
Blackie: Ať se koukám sebevíc, ta kost "navíc" není nikdy větší než hlava... už jsem vygooglila i kostry dinosaurů, psů, koček... dokonce i koní, ještěrek...


Black_diaraikia - 2009-11-05 15:01:40
ignis: jak muzes resit pomer ku hlave, kdyz hlava a packy, diky perspektive jsou modifikovane? pokud koukam spravne, pozorovatel je nejblize prave k packam. kdyz to vemu kolem a kolem, packy maji byt nejvetsi, pac jsou nejblize. a hlava, je zmensena, protoze je modifikovana perspektivou. Pak nechapu, jak muzes brat v potaz pomery packy a hlavy?


Niki - 2009-11-05 15:05:38
Apropo, nejdříve, jaká "Kost navíc"? To, co ti tam nesedí je část nihy tvořená prvním člénkem prstů, které nejsou odděleny a za druhé, tlapy dělám větší, protože se mi to tak líbí a nikde neni psáno, že drak nemůže mít mohutné tlapy - i u lidí jsou jedinci, kteří mají pracky "jak medvědi" a nikdo jim neříká: Rodiče tě špatně udělali, takhle to být nemá...


Flaiming - 2009-11-05 14:10:59
Na tom, ze ty tlapy jsou trochu zvlastni neco bude, prosel jsem si celou tvoji zdejsi tvorbu, a podobne tlapy jsi delala jen u http://www.draci.info/Niki/obrazky/Temny-stin-na-nocnim... , jinak vsechno standardni.

Mozna u tohoto obrazku jeste zvysuje dojem dalsiho kloubu fakt, ze ta predni tlapa (dlan - tedy cast ktera by se mela stykat se zemi pri chuzi) je takova zakulacena, nenapovidajici moc o tom, ze by ty prstni clanky pokracovaly primo od zapesti. Pokud jsem to dobre formuloval ^..^

Reakce:


Niki - 2009-11-05 14:38:58
Toco postuješ je zmrzačený obrázek, na kterém je vidno, že jsem blbě naznačila prsty, ale jinak stavbu má úplně stejnou jako ostatní bez "rukou"...

A ano, to jak si to formuloval bude asi ten problém - nedonaznačila jsem tam nášlapnou plochu, nenapadlo mě, že to tolik místních zmate...

na té tlapě je opravdu jedna chyba, kterou opravdu vidím jako chybu a to je vypouknutí té tlapy nalevo... Jinak je anatomicky reálná, aspoň co mě bylo schváleno i od učitele...
Mnohem horší chyba se mi ale zdá to křídlo a to tady zmínila jen jedna osoba...
Proč to nikdo nepapouškuje? Proč najednou všem leží v žaludku ty nohy? Narozdíl od toho křídla to neni žádná prasárna...


Flaiming - 2009-11-05 14:44:38
Asi to bude tim, ze ty plapy kazdeho uderi do oci jako prvni. VYpada to zkratka zvlastne..
Ja zase nevidim co je spatne s tim kridlem X)


Niki - 2009-11-05 14:47:03
asi sem přišla na to, co je tam hlavní divné. Sem chtěla mít jednou tlapy a ne ruce, tak tam neni palec. Proto nejsou stejné jako většina mých tlap - tam ten rozdíl zlikviduje palec, kterým ohraničuji nášlapnou plošku...

No co, snad se bude líbit aspoň Maximovi, když v globální sféře totálně selhal XD


Niki - 2009-11-05 13:42:07
O.o tak teď fakt nevím tvorové, tlapy jsou úplně stejné jako u všech ostatních mých draků - klouby má jen dva a to loket a zápěstí a nikdy předtím jste to takhle nekritizovali? Já jsem ty tlapy udělala tak, jak se mi líbí a jak je dělám normálně... Nevím, proč by n nich nemohl stát, jsou alá typ psích...
Já jen, že mě zaráží, že nikdy nad nimi nebylo takové pohoršení, až teď... ?

Reakce:


Dragon_Ignis - 2009-11-05 13:57:18
Niki: Já tam vidím rameno, loket, zápěstí a ....? Jestli ta část od posledního kloubu (toho, u kterého se ty tlapy navzájem kříží) ke koncům prstů je celé chodidlo, měl by ho dost obrovské...ale asi záleží na vkusu.
Jinak na ostatních tvých obrázcích to skutečně není... tedy aspoň ne nějak znatelné :-)



Niki - 2009-11-05 14:35:19
tady jsem jen nezvýraznila nášlapnou plošku, je to typ psí tlapy, takže nestojí na celém chodidle, ale jen na špičce.
Na jiných to neni vidět, protože mají mnohdy lidské ruce... ale jakmile tam nejsou, tak dělám tyhle.


Dragea - 2009-11-05 10:58:12
Hmm... koukám, že co mělo být vytknuto, už je Myslím ty tlapky... jinak se mi zdá úžasný...


Albion - 2009-11-05 10:00:56
um.. ja ted nevim .. je to ilustrace do stinu kridel? a nebo jentak? ono kdyby jo tak ty ilustrace by meli byt na vysku pokud se maji vejit na jednu stranku te knizky

Reakce:


Niki - 2009-11-05 14:33:15
Ne, nemusí, ptala jsem se na to už u předchozí ulistrace, která je též na šířku. prostě budou menší.


Albion - 2009-11-05 15:04:32
ja to jen rikam abyste si nedelali zbytecne praci navic kdyby nahodou.. tak se hnedka nenastvavej


Niki - 2009-11-05 15:06:49
??? To, že tam neudělám smajlíka hned znamená, že jsem naštvaná?
Ty jsi nenapsala nic o nohách, tak nemám důvod se mračit. Jen jsem poznamenala, že jsem se na to už ptala :)


Albion - 2009-11-05 15:08:40
jj tak to je ok.. ja to nesleduju tak nevim jak delali ty ilustrace, jen je skoda ze se pak ty na sirku budou asi dost zmensovat, pokud se budou vkladat mezitext na sirku stranky


Dragarta - 2009-11-05 09:29:44
Pomooooc, ono to ma na prednich tlapach o kloub naviiiic nebo to tak aspon vypada XD

Reakce:


Dragon_Ignis - 2009-11-05 09:52:26
Ty jo, tak teď si na to kápla :D.
Mě doteď vrtalo hlavou proč se mi zdá, že ten drak drží v tlapách takové ty plácačky na mouchy alá zvířecí tlapky A nijak mi nepřišlo divné že mu pak nejsou vidět dlaně...

Jinak moc pěkný obrázek, krásně vystínovaný... jediné co se mi nezdá jsou ty přední nohy a to, že nemá žádné drápy


Fey - 2009-11-05 10:09:04
on nema o kloub navic, tam ten posledni kloub ma nejspis byt zapesti adrak ma takove protahle dlane. (ale jo, taky mi to prijde divne)


Niki - 2009-11-05 14:32:40
Fey: Gratuluji, jsi jediná, kdo to asi pochopil... Za to jsem t moc vděčná.

Ignis: Drápy nedělám už cca dva roky... Neumjím je a draci vypadají o to hůře.


Dragarta - 2009-11-05 14:55:27
Nemyslim si, ze by nekdo nepochopil jak to bylo zamysleno. Jen to je proste divne, ze dlan s prsty je stejne dlouha jako cele predlokti. To je asi nepomer, ktery vyvolava dojem kloubu navic - muze se tak totiz jevit, ze dlan zacina az v miste, kde jsi nakreslila prsty, pak by ten pomer dlane vice sedel. Samozrejme tady nikdo nemuze diktovat jak jsou tyto pomery u draku spravne. Snad jen pro lepsi predstavu, co tim tady nekteri mysli, by bylo zajimave stejneho draka nakreslit jak na tech tlapach stoji. To by nam mohlo pomoct tomu lepe porozumet:)


Niki - 2009-11-05 14:58:24
neboj neboj, to mám v plánu už od chvíle, co jsem si přečetla první koment proti tlapám... Ale Blackie to dle mého dokonale vystihla tím odkazem na kostru kočky, kde je to přesně vidět viz. výše.


Dragarta - 2009-11-05 15:00:28
Jj s tou kostrou kocky taky souhlasim (myslite-li ty predni). Ale to porad nemeni nic na tom, ze pomerove to treba i ta kocka ma dost jinak (predlokti ma vyrazne delsi).


Nay - 2009-11-05 00:24:58
Nemá náhodou palec na křídle na špatnou stranu? :D
Pak mě ještě docela bije do očí přeložená tlapka (podle mého je moc hubená), ale jinak už nevím co bych vytkla :D
Moc se mi to líbí, především dráčkova hlava a stínování. I přesto, že tužka není zrovna tvoje nejpoužívanější technika tak si myslím, že ti to s ní jde moc pěkně

Reakce:


Niki - 2009-11-05 00:31:32
XD Ups, tak si vytkla něco, co mému mozečku úplně uniklo... Ta chybka s palcem je až trochu moc drsná hele
Jinak, ta přeložená tlapa X( To jsem chtěla opravit, ona neni tak tenká, jen debilně vystínovaná a já na to úplně zapomněla, dávala jsem to nascannovat spolužákovi, protože mi nevyšly plány a v tom spěchu jsem na to zapomněla...
V kolika že obvykle zzačínají projevy sklerózy?

Moc děkuji za komentář ^^



Souhlas s poskytnutím osobních údajů
design © Olven