Commission pro Naxthera - jeho temný drak.
kategorie: Draci | technika: Digitální tvorba | téma: Členové Draci.Info | přidáno: 4.11.2012 (19:56) | oblíbenost: 48 [kdo]

Komentáře


Tariades - 2012-12-19 22:47:36
Naprosto, naprosto úžasná práce se světlem stromy, ptáci, měsíc, obloha, všechno moc pěkný, hlavně to propracování stromů v noci se ti povedlo. Na drakovi při bližším zkoumání něco působí maličko toporně, ale nemůžu přijít na to co, takže to musí být jen nějaká drobnost.


Sargas - 2012-11-05 18:24:08
Dovolím i opět komentovat Tvoji úžasnou tvorbu :33.. všechny klady už tu byly zmíněny přede mnou a říkat znovu, jak je obrázek úžasnej nemá ve tvém případě snad ani cenu ^^. Jen tak mimochodem..šupiny jsou perfektní :D, nejvíc se mi ale líbí drakova hlava ozářená měsíčním světlem, tahle část obrázku mi přijde nejdetailnější a jako taková ta..hem, jak to psali v té knížce ..nejpřitažlivější místo na obrázku :D Potom ale ta..krev? která teče drakovi z tlamy, nevypadá moc krvovitě :3 Jak jsem říkal, drakova hlava na sebe strhuje pozornost, což zas ale ruší ta světlá mlhovina vlevo dole…ale nejspíš to bude tím, že je pod mlhou světlé pozadí, možná že, kdyby se pozadí trochu ztmavilo, světlo by padalo jen na mlhu, dodalo by to obrázku větší hloubku a tajemno. A také blána, když prosvítá, je mnohem realističtější udělat žilkování..ale to jen zbytečné rýpání. Pak už zbývá jen to záhadné nažloutlé světlo, které přichází zprava…*ztřeštěná fantasie šrotuje..:DD* vypadá to, jako taková ta typická scénka z filmu, kde jakési náhodné auto se uprostřed noci plazí po opuštěné cestě kdesi uprostřed lesa..auto zabočí a světlo reflektorů dopadne do tmy do škvíry mezi stromy, kde náhodou svačí krvelačný drak :DD ..Nechápu, ty moje komentáře se vždycky tak natáhnou :33 Jinak zkráceně řečeno, obrázek je úžasnej, a za takovej comics bych vraždil ^^

Reakce:


Nachi - 2012-11-05 18:40:27
Děkuju moc za tak dlouhý komentář
Šupiny zrovna moc natrénované nemám, a tak jsem ráda, že se ti líbí
Hlava je detailní naschvál, aby byla nápadným centrem obrázku :3
Krve trochu na tlamě má, ale to, co máš na mysli, bude nejspíš to plandavé, což měly být cáry masa vytržené z kořisti. Táta už mi taky namítl, že to jako maso příliš nevypadá, ale dělat tam jakýsi "steak", jak mi navrhoval, se mi nechtělo, protože by akorát zakryl půlku čelisti a v té tmě, pokud by nevlál dolu, by jen zanikl. Tyhle věci asi budu muset líp natrénovat
S tím světlem to tady bylo ošemetné. Naxther chtěl podle popisu velmi tmavý obrázek, a tak jsem se snažila propašovat tam světlo, kde jen to šlo, aby drakovy obrysy nezanikaly. U tohoto obrázku jsem si dala zvlášť záležet na tom, aby v černobílé nebyl jen středně šedý, ale aby i bez barev šlo všechno dobře rozeznat. Ten světlejší prostor pod pravým křídlem byl původně tmavší, ale na radu jiných, jsem ji trochu zesvětlila - drakovi to myslím prospělo, i za cenu, že hlava už není tak výrazná.
Haha, a popravdě jsem čekala, že to žluté světlo bude okomentováno dřív :3 Nejdřív jsem myslela, že do toho rohu naznačím nějaký zdroj - jako záři nebo oheň. Nakonec jsem si ale řekla, že to nechám, jak to je, a ať si každý domyslí tajemný zdroj. Zbloudilé auto v lese mě ale nenapadlo :D
To světlo tam je, aby mi pomohlo draka vytvarovat a aby tak nějak ladilo s pozadím. Logika říká, že by to mělo být spíš namodralé světlo, ale estetika mi diktovala oranžové. Špatný argument, já vím, ale takhle se mi to líbilo nejvíc ^^


Lelix - 2012-11-04 20:58:36
Hmmm, tak teď už se mi fakt nechce dodělávat pic pro Naxtera xD Úžasné, tenhle typ ztvárnění draků mám nejraději ;)

Reakce:


Nachi - 2012-11-04 23:03:05
Né, takový efekt to mít nemá! Moc děkuju


Sybila - 2012-11-04 20:03:24
Naxíšek!!! ^.^
Chicht, když vidím, jak mu od tlamky teče krev, na mysl mi přichází jediná myšlenka - musím ho PODRBAT POD BRADOU!!! :D :D

No, přejdu ke zpracování XD Ptáčky sis nemohla odpustit, že? Máš je opravdu bravurně napozorované! Ptáček, který letí směrem má skvěle zachycený ten pohyb. A chi, mrtvý buvol XD
Opět krásná Nachiovská hra světel a stínů, který evidentně zvládáš levou zadní. A erhm....já chci taky umět ŠUPINY!!!! :D :D

Jediná výtka - křídlo by asi mělo začínat trochu víc nahoře, z lopatky. Takhle mi přijde, že začíná pod přední tlapkou.

Reakce:


Nachi - 2012-11-04 20:11:07
Podrbat pod bradou? Ty máš teda nápady
Ne, to jsem rozhodně nemohla! XD Akorát jsem na ty přední dva nenašla reference v podobné póze, tak doufám, že vypadají nějak přirozeně
Já si se světlem hraju děsně ráda, je to jedna z věcí, kteoru bych se chtěla naučit vážně dobře
A s tím křídlem si nejsem jistá, jak, nebo spíš, kterou část myslíš. Které křídlo a kterou část (paži/blánu) máš na mysli


sybila - 2012-11-04 20:41:24
Myslím napojení toho křídla, mělo by vycházet z lopatky a Naxovi tady křídlo vychází zpodpaží


Tiria - 2012-11-04 20:46:46
Nechci nic říkat, ale já ten kus křídla vycházející z lopatky vidim :D


Nachi - 2012-11-04 20:47:55
Á, už chápu Ono to křídlo vlastně vychází z lopatky, akorát je to asi zkreslené tou blánou. Napojení křídla, aby to vypadalo přirozeně, mi přijde docela složité, to je pravda. Nicméně tady je to myšlené stejně, jako jsem to už jendou kreslila zde: http://nachiii.deviantart.com/art/Fire-within-Azure-288...
Tam to asi vypadá líp, ale myslím, že je to jen úhlem pohledu.
Ale děkuju za připomínku


sybila - 2012-11-04 21:39:13
Aaaaaah, už to vidim - ono to není na první pohled rozluštitelné XD Tímto tedy hodnotím tento obrázek 100% pozitivně a beru svou výtku zpět :D


sybila - 2012-11-04 21:51:44
Ne, já do toho stejně musim rejt XDDDD
Možná by lepší rozluštitelnosti napomohlo posunutí té blány mezi ramenem a třetím kloubem křídla víc dopředu, aby kopírovala ten oblouk ramene tak, jako na obrázku Fire within azure.


Nachi - 2012-11-04 23:04:31
Ne, za připomínku jsem ráda, budu si na podobné věci dávat pozor Když do toho obrázku koukám X hodin, podobných věcí si sama nevšimnu


Yeyra - 2012-11-05 09:08:04
Vecpu se do toho ;)
Já na tom rameni a bláně nic divného nevidím. Člověk do toho sice musí víc zírat, aby to uviděl (ale tomu myslím i napomáhá celková tmavost), ale dle mého (možná zcestného) názoru je dobře, že vznikají i hůře čitelné obrázky. Někdy vidím fotky reálných zvířat, že jeden musí fakt přemýšlet, jak to patří. Smutné je, že jakmile by to někdo použil za referenci, bude mu sděleno, že je to špatně a tahkle to přece nemůže být...
Takže bojuju za složitější pózy!


sybila - 2012-11-05 15:42:47
....ale tak klidně bych se mohla s tebou i hádat, jestli by takové napojení fungovalo z hlediska fyziky, protože by podle mě bylo aerodynamičtější, kdyby blána začínala už...jakoby "u krku"...a taky by měla větší plochu XD

A nenamítám nic k póze...spíš o tom, kde a jak co má ten drak XD
Ačkoli ano, beru tvou námitku s fotkou - jsou a je jich nemálo. Jenže na obrázku to podle mého hrozně vyleze a jop, většinou tě za to zkritizujou XD


BlueArrow - 2012-11-05 15:59:56
z hlediska aerodynamiky by tam ta blána vůbec být neměla, ruší to tvar náběžné hrany (čímž neříkám, že se tím příroda řídí - netopýři ji tak mají taky)


sybila - 2012-11-05 16:07:14
Ha! Ještě ke všemu!


Nachi - 2012-11-05 17:30:01
Yeyra: Díky. Takové fotky zvířat v divných pózách jsou vskutku zákeřné. I já mám ráda obrázky, které se neřídí prostě jen anatomií, jak by měla být teoreticky správně, ale trochu si pohrají i s tím, jak se hýbe kůže, tuk, natahují se svaly, a to ne všechno pravidelně.

Syp, BlueArrow: Díky za kritiku, beru to, příště si na to dám lepší pozor, pokusím se nastudovat podobnou anatomii lépe, ale podle mě tady tohle už zbytečně řešíte. Myslím si, že obrázků, kde jsou křídla nakreslena (včetně velikosti a napojení) tak, aby v přírodě mohla perfektně fungovat, je naprosté minimum. Draka nikdy nikdo neviděl, aby se dalo říct, jak přesně mají jeho křídla vypadat. Koneckonců je to mytický tvor a každý si ho kreslí, jak chce, někdo s blánou u lokte, jak je to vidět u netopýrů, někdo se zadní části blány vracející se zpět k rameni, u někoho naopak přirůstá až k ocasu........
Já se snažila vymyslet způsob, který by mi na drakovi přišel přirozený. Ano, možná by blána byla lepší až ke krku, ale zase se mi nelíbí, že by šla středem šupin na rameni, tak jsem ji umístila spíš do rýhy mezi svaly. Nejsem fyzik a nebudu propočítávat, jestli tak blána působí správný podtlak pod křídlem, či co. U netopýrů to fungovat může, a to mi stačí k tomu, abych to u draků kreslila taky.
Ano, křídla by takhle obrovského, svalnatého a šupinatého draka 100% neunesla. Opět, neumím spočítat, jak velká by měla být, nedovedu si představit zvíře třeba o velikosti slona létat, aniž by v tom bylo něco nadpřirozeného. Mimo to (teď si možná trochu vymýšlím, ale) neměl by takový tvor, navíc je-li jako plazi studenokrevný, vůbec problémy vzlétnout, pokud by nežil v tropech? A kdyby byl schopný aktivního letu, nepřehřál by se naopak u toho?
I když by to tak bylo správně, nechci kreslit obrázky, kde bude na 10% plochy drak a na 70% a více jeho křídla. Ani mě se mi příliš nelíbí obrázky, kde jsou křídla opravdu titěrná. Možná jsem je i tu mohla udělat větší, ale protože jsem chtěla nakreslit i něco na pozadí, vykašlala jsem se na to.


sybila - 2012-11-05 18:12:05
Ale tak...ona ta křídla vypadají hezky...jenom prostě ta jedna blána tam...erchgfum, prostě mi tam nesedí XDD

Ale příjmám návrh o tom, to přestat řešit :D


Gaawii - 2012-11-04 20:00:33
Jsi teda opravdu výborná malířka z malířské ligy. Ten obrázek je tak nádherný, že začnu koktat.

Reakce:


Nachi - 2012-11-04 20:01:21
To si úplně nezasloužím, ale děkuju mockrát


SentinelGaaw - 2012-11-04 20:04:18
A pročpak?


Nachi - 2012-11-04 20:07:33
Protože k malířské lize mám ještě daleko Ale jsem moc ráda, že se ti líbí


Artith - 2012-11-04 20:29:29
prej daleko vždyť mezi ně opravdu patříš, souhlasím se Syp, dráčkovo pravé křídlo mi taky připadá takové, zvláštní, ale jinak nemám co vytknout



Souhlas s poskytnutím osobních údajů
design © Olven