Narozeninový dárek pro http://gewalgon.deviantart.com/ z deviantartu.
Poslední dobou jsem si hodně oblíbil kombinaci anilinek a mikrofixu :)
kategorie: Draci | technika: Kombinované techniky | téma: Charaktery | přidáno: 29.8.2013 (23:04) | oblíbenost: 5 [kdo]

Komentáře


Katanga - 2013-09-08 12:32:49
Souhlasím s tím, že i v obrázku, který není realistický jako fotka, musí anatomie fungovat, pokud se nechceš zaměřit na styl á la egyptské malby. Co mělo být řečeno už řečeno bylo, takže napíšu o něčem jiném.
Líbí se mi práce s barvami. V podstatě jsi používal jen dvě, ale hezky jsi je vyvážil. Líbí se mi, jak jsi do srsti draka zapojil i tu žlutou.
Máš docela rukopis, což je důležité. :)

Reakce:


Gawarin - 2013-09-08 14:41:56
moc díky :) já vím že je s tím třeba něco udělat.
s barvami pracuji hodně intuitivně tak mě tvoje pochvala potěšila :)


Dragona - 2013-09-07 19:31:41
Co jsem měla na srdci, jsem napsala na DA. Tvé obrázky jsou úžasné hlavně tento. Máš v sobě vážně potenciál.

Reakce:


Gawarin - 2013-09-08 14:36:45
moc ti děkuju pochvala od někoho kdo dělá tak úžasné obrázky mě moc těší :)


Nachi - 2013-09-03 14:00:39
Mě se tenhle obrázek na jednu stranu hrozně líbí právě i tím, jak je jednoduchý a jaksi snový, zkrátka gawarinovský. Vodovkovou strukturu v pozadí obdivuju, už jen pro to, že jsem tomuhle stylu tvorby ještě nepřišla na kloub :)
Že anatomie je tu slabší, je ale pravda. U přední poloviny těla by mi to ani tak nevadilo, tam mi tvůj styl připomíná takové ty zjednodušené středověké ilustrace a moc se mi líbí třeba ta struktura srsti na krku.
Taky chápu, že ne vždy se člověku chce hledat reference a řešit podle nich všechny detaily, ale k tomu, abys věděl, kterým směrem otočit nohy, by měl postačit selský rozum. V tomhle vidím největší nedostatek celého obrázku. Možná to zbytečně řeším, ale myslím si, že tohle je taková amatérská chyba, která obrázku poměrně dost ubírá. Vím, stane se, ale je třeba si na to dát pozor. Na druhou stranu by mi to nevadilo, kdyby v tom měl být vtip a byla to chyba záměrná, tady tomu ale nic nenasvědčuje.
A i když jsou tvé obrázky takové spíš snové se zjednodušenou anatomií, ani tak by neuškodilo si anatomii líp nastudovat. I když nemusíš kreslit prfektně propracované superrealistické svaly, je dobré je alespoň zhruba znát a trochu od nich odvozovat tvar nohou a těla i když je budeš hodně stylizovat. Je fajn, že máš doma knihu, ale k tomu, aby ses z ní něco naučil, je třeba se tomu věnovat, skicovat a odkoukávat.

Jak s touhle kritikou naložíš, je na tobě, ostatně kreslení je koníček a každý se rozhodne, kolik mu obětuje času, ale chtěl bys svoji tvorbu posunout dál, naučit se nějaké základy právě třeba anatomie, se nabízí. Bez úsilí a nějakého obětovaného času to nepůjde, ale na druhou stranu nepochybuju, že na to máš

Reakce:


Gawarin - 2013-09-03 15:30:50
moc děkuju za komentář, od takové velké umělkyně to potěší

o nedostatcích obrázku vím, ale stejně díky za kritiku.
Ale stejně si neodpustím (já vím že ty nohy jsou asi stejně špatně) poznámku, že v místě zadních nohou je drakovo tělo překroucené a tím pádem... No nevím, musel bych to nakreslit. Prostě si nemyslím, že by ty nohy byly až tak špatné, protože alespon' jsou tak, jak jsem zamýšlel. Tímhle tě nechci vůbec urazit, ale prostě ohledně toho mám trochu odlišný názor...


Nachi - 2013-09-03 15:44:51
Není vůbec zač.
No, popravdě si nedokážu představit, jakým způsobem by muselo drakovo tělo být překrouceno, aby kolena směřovala k ocasu a paty dopředu Skica z jiného pohledu by pomohla, protože si stále myslím, že to možné není.
Každopárdně určitě neurazíš, vlastní názor se cení a je dobře, když si za ním člověk umí stát a obhájit si ho. Koneckonců je to tvůj obrázek a já ti nemůžu diktovat, co je dobře, či ne. Taky jen píšu vlastní názor :)


Diarsie - 2013-08-30 13:41:39
Nuž od Roxy tu bola kritika a rady tak ja skúsim priniesť aj trochu tej chvály. ;)
Veľmi sa mi páči ako si použil zlaté gélové pero na bielej srsti, pekne si jej tak dodal tvar a lesk. Obzvlášť musím pochváliť aj tieňovanie krídel, to sa ti podarilo hlavne na tom ľavom.
Predné nohy draka na mňa pôsobia trochu ľudskejším dojmom ale pri tvojich obrázkoch mi anatomické chyby prestávajú vadiť keďže mi dosť pripomínajú ilustrácie do rozprávkových kníh. Nemusia byť anatomicky dokonalé, hlavné je aby oslovili a sršali fantáziou.
Páči sa mi aj ten kontrast medzi prepracovaným drakom a jednoduchším pozadím.

Reakce:


Gawarin - 2013-08-31 14:17:21
mockrát děkuju za chválu, potěší :)
ale mě přijde i ten drak až moc jednoduchý, o pozadí ani nemluvím :D prostě se to moc nepovedlo.


Troxy - 2013-08-30 12:34:21
Ty vieš tak úžasne narábať s farbami a dávaš obrázkom takú úžasnú jemnosť len by sa ti zišla menšia lekcia anatómie. Mierne gumene pôsobiace končatiny a prapodivne napojené krídla ktoré by vyzerali lepšie naplocho a v perspektíve mi kazia dojem z inak dobrého obrázku. To že zadné nohy má vykrútené opačným smerom tiež pôsobí prapodivne a tie modré šmuhy na bielom kožuchu sú tiež všeliake Poviem to jednoducho tak že máš na lepšie skús odkukať anatómiu od zvierat ako psy alebo mačkovité šelmy mne to veľmi pomohlo lebo keď raz prídeš na to ako sa končatiny pripájajú na telo a ako tam tie svaly sú môžu tvoje obrázky byť bez takýchto hlúpych chýb ktoré len uberajú na celkom peknom efekte :) Viem že tvoj štýl je skôr rozprávkový a záleží len na tebe či ho chceš rozvýjať viac realisticky alebo do fantastiky. Toť vše odo mňa a dúfam že po mne moc nevrčíš za takúto kritiku.

Reakce:


sybila - 2013-08-31 01:20:04
...s tou anatomií to u Gawarina zrovna není tak akutní, protože jeho styl je prostě takový - zaměřuje se spíš na barevný dojem, než nějakou hrozně über realističnost...


Roxy - 2013-08-31 09:09:35
Viem že som na to trochu hnidopich a aj že jeho štýl je taký rozprávkový ale myslím že aj to najrozprávkovejšie aj najfantastickejšie stvorenie môže mať vcelku uveriteľnú anatómiu bez nej mi ten štýl príde príliš detinský ale ako hovorým je to len moje odporúčanie nechcem aby teraz od základu menil štýl


Gawarin - 2013-08-31 14:14:19
Roxy: děkuju za kritiku :) O své slabé znalosti anatomie vím, dokonce na to mám i knihu... Ale teda pokroky žádné. Navíc tento obrázek není zrovna můj nejpracnější ani nejpovedenější výtvor, přece jen jsem na jeho vytvoření měl jen půl dne. Zatím můj můj anatomicky nejlepší výtvor (asi :D) zrovna kreslím do kalendáře. Jinak pokud mám čas, internet, a náladu na něco velkého, tak si většinou nějaké ty reference najdu, tady na to ale opravdu nebyl čas a ani nálada. Mělo to být jen takové uvolněné. Mou tvorbu je třeba brát dost s nadhledem
ale ve všem máš pravdu, dalo by se toho hodně zlepšit.


Gawarin - 2013-08-31 14:15:27
Sybila: děkuju za obranu :) no jo, vystihla jsi to přesně. Ale stejně tak má pravdu i Roxy, něco by s tím dělat asi šlo.



Souhlas s poskytnutím osobních údajů
design © Olven