Moje část výměny s Anivi z dA. Nenaložená příšerka, která právě tyranizuje ptáčky velikosti orlů z Hobbita, se jmenuje Z'hanor. :D

Doufám, že se mi tu dostane nějaké kritiky. Ale vážně, nešetřete mě, ráda si poslechnu jakékoliv názory. :D

lepší kvalita
kategorie: Draci | technika: Digitální tvorba | téma: Charaktery | přidáno: 30.7.2015 (9:57) | oblíbenost: 20 [kdo]

Komentáře


Galahad - 2015-08-20 18:34:58
Se světly asi poradí jiní, mě se to líbí tak, jak to je. Hrozně obdivuju tu pózu a propracování hlavy, s tím sis poradila výtečně. Jediné co mě uplně nesedlo je, jak psala Fey. Ti ptáci ve stejné úrovni jako drak opravdu zasloužili více pozornosti ( já vím - fuj peří! :D - taky ho dělám nerada)..k tomu bych se možná i zaměřila na ocas draka (přesneji tu jeho horní půlku u hlavy) zaprvé mi přijde, že ten konec ocasu je dost silný (srovnávám s reálnými plazy, ale co koukám na CS Anivi tam ho také až tak silný nemá) a pak mi také přijde méně propracovaný, jako zmiňovaní ptáci. Asi to byl záměr, jak nalákat pozornost hlavně na hlavu, ale myslím, že obyčejný ocas (bez ostnů a tak) by zase tolik pozornosti neubral. :)

Reakce:


Draggy - 2015-08-20 19:03:22
É, peří mám ráda, ale jo, přiznám se, že jsem s ním pořádně bojovala.
Máš pravdu, na ten ocas se teď, po dokončení obrázku, dívám často. A je zrovna na tak hloupém místě, že přitáhne pozornost a přitom na něm není na co se dívat... Moje chyba. Třeba příště. :'D
Jeho tloušťka mně osobně pořád ještě nevadí, i když jsem se od toho CS asi odklonila... Uvidíme za dalších třináct dní, třeba si nafackuji i za toto.
Díky za komentář a rady. :D Pokusím se tím příště řídit! :D


Kitty - 2015-08-18 21:49:53
Libi se mi akcni poza a drak celkove, ze je to wyverna, ze ma pekny paraty a hlavu. Na druhou stranu mi ptackove prijdou spis jak zpevni ptaci nez dravci, tak to moc neevokuje tu popisovanou velikost.
Jo a pekne barvy!

Reakce:


Draggy - 2015-08-19 17:30:59
Díky za komentář! :D
"Orlové z hobbita" je přezdívka, kterou jim dala majitelka Z'hanora. Její wyverna jako taková je totiž obří, a tak jí nesedělo, že nahání nějaké vrabce. :'D


Ketu - 2015-08-18 09:51:37
kam sa mám pozerať?, je tam vsade tma mne tam chýba nejaký lúč na toho draka alebo area light medzi drakom a popredím. Je to celé zle vybalancované, viem ze ja niesom tiez najlepsi XD ale o mojich problemoch viem a preto by som ich na tvojom mieste tiez nerobil

Reakce:


Draggy - 2015-08-18 12:49:59
Plánovaným světlým bodem byly právě rudé fleky v pravém dolním rohu. Nicméně to nevyšlo zrovna podle mých představ.
Celkově měl být tenhle obrázek spíše temného rázu. Ale spíš než temnoty jsem dosáhla takové... pozornostní roztahanosti, jak to tak vypadá.
Zle vybalancované? Teď už si začínám všímat, že to není moc přitažlivé pro oči, ale to spíš díky tvým a Feyiným poznámkám než vlastnímu citu.
Takže co myslíš, že by tomu pomohlo? Výraznější zdroj světla? Higlighty na draku? Prostě... něco?
Ráda si nechám poradit. :)


Ketu - 2015-08-18 13:19:00
podla mna tam je vela zdrojov svetla rovnakej intenzity, bolo by dobre ak by bol jeden zdroj vyraznejsi, osobne by som na to hodil cistu vrstvu a vyfarbil okraje draka len v jednom smere na hranach kridel + vacsie plochy na hlave a koncatinach s bielym stetcom a cez soft light by som ju potom blendol a rozmazal nemyslim ziadne ostre svetlo chcelo by to iba sirsi specular napr. selektni si hlavu a skus na to hodit ten soft light - hlava viac vinikne teraz mi pripada ze je viac vzadu akoby mala, takto si vyselektuj vsetky casti draka a v percentach skus najst tu spravnu hodnotu mas to aj za par minut


Fey - 2015-08-17 20:49:27
to je uchvat.
k te dynamicke poze, kompozici a barevnosti se skvele hodi i ty raznejsi tahy stetce.
co mi trochu vadi je, ze jsou ruzne casti ruzne propracovane (nebo lepe, ruzne casti jsou propracovane nezavisle na tom, jestli maji pritahovat pozornost. aspon tak mi to prijde), napriklad na prave strane jsou fleky v pozadi mnohem ostrejsi/detailnejsi/vyraznejsi, nez ptacek pred nimi. vysledek je, ze kdyz se na to divam, tak mi ptacek zanika, obrazku to ubira na hloubce.

Reakce:


Draggy - 2015-08-18 12:45:27
Díky za komentář a kritiku, vážím si toho! :)
Musím uznat, že s tím ptáčkem jsem si nebyla jistá dost dlouho. Rozmazaná jsem nechala ocasní pera toho, co je ještě před ním, ale očividně to nevyvolalo efekt, jaký jsem chtěla.
Tohle zaostřování a prostorování je pro mě vyloženě španělská vesnice - díky, budu pozornější a pokusím se nad tím příště víc zamyslet, možná si najít pár tutoriálů. :)
Nicméně jak na ten obrázek hledím dlouho, už mám "pracovní slepotu", nebo jak se tomu říká. Díky moc za nový vhled, moc mi to pomáhá! :D


Ivišek - 2015-07-31 20:12:33
Trochu je mi líto těch ptáčků. Chudinky. Ale jinak ten obrázek je parádní. Má zajímavou atmosféru, tajemnou, hrozivou a cítím z něho, že brzy nastane vláda draka. Drak sám je úžasný. Trochu jsem v takhle malém obrázku nevyznala v hlavě, ale po zvětšení mě překvapilo jak je obrázek velký a co musel dát práce a hlavička jak je propracovaná, to je na jedničku. Hodně mi připomíná ďábla, tohoto dojmu se nemohu zbavit.

Reakce:


Draggy - 2015-07-31 21:04:05
No jó no, formát obrázku není vzhledem k zobrazované šířce nejvhodnější. Ale co se dá dělat. :D
Tvoje dojmy mě vážně těší, přesně o to jsem se snažila! Protože Z'hanor, i když není tak docela stvoření pekelné, k němu má zatraceně blízko. :D
Díky moc za chválu a hlavně za to, že sis udělala čas na komentář. :D



Souhlas s poskytnutím osobních údajů
design © Olven